Edwin my son, my love and my everything!

Kan som inte riktigt förklara hur mycket jag älskar denna lilla gosse! Varje minut, varje timme och varje dag som går så lär jag/vi oss något nytt med/om och tillsammans med honom hela tiden! Vill hela tiden vara där för att se hur han utvecklas till och det jag hoppas kommer bli en underbar son! Kommer finnas där för honom så länge jag lever!!

 

Idag så blev det middag hos Mattisas, Eva och lilla goa Liam. Vi åkte dit runt 17 tiden och käkade grymt god middag, Umgicks och hade jättetrevligt....sen ringde mobilen och det var morsan å Lars. Dom hade åkt hit till Östersund bara för att överaska oss men framförallt lille Edwin! Så vi tackade för god middag och trevligt sällskap och begav oss hemmåt. Där fick Edwin träffa sin farmor och farbror Lars för första gången! En sån jättetrevlig syn det var...att få se sin egen mor hålla sitt eget barn i sin famn för första gången...något jag aldrig kommer glömma!! Han har verkligen världens bästa famma!! :P

 

Hur går det då? Jo, det går jättebra...han är en riktig goknul och en äkta nattsudd som vill vara vaken på nätterna...men vi har ju kommit på värsta planen. Vi kör "skift"   Första passet mellan ca 22-03.30  sen andra passet 04- morron. På det viset får vi båda våran sömn. Funkar jättebra än så länge. Nu har jag första passet och jag är förvånad, grabben har sovit i snart 3 timmar i sträck!! GRYMT!! =)

 

Kommer lite bilder här....

 

Såhär ligger vi på dagarna, när vi är utmattade =)

Nybadad å fin! =)

 

Lille Liam....busfrö!

 

Farmor Helené och Farbror Lars!

 

Farmors famn är man trygg i!!

 

Ligger på fällen och myser!

 

Edwin önskar alla en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh så söt han är! Bra att ni har kommit på planen :) Bra att ni får sova iaf! Jag och Cesar tar varannan natt och det funkar kalasbra för oss. Kram till er

2009-01-17 @ 10:48:42
URL: http://eraijka.bloggagratis.se
Postat av: cornelia

fy vad edvin är söt:)

2009-01-18 @ 19:35:10
Postat av: Tina

Åh så sött:) Kul att mor åh far hälsa på:) Duktiga ni är!! Ha de bra! Kramar

2009-01-19 @ 03:54:14
URL: http://titaro.blogg.se/
Postat av: Faster Ronja

Shit va han är lik Adam på sista bilden på nyaste inlägget.

Sötis, jag vill så gärna träffa honom.. alla ha ju träffa han snart utom jag :( va roligt. NEJ ! :'(

<3

2009-01-20 @ 08:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0