Future!

ja, vad ska mr Framtid bjuda herr Jakobsson på inom snar framtid då? Jobbet på SAS varar till den sista sept. sen står man där igen...utan arbete och dessutom en knodd på väg!!! Vet någon om ett arbete som man kan söka? (förutom dem som finns ute på www.platsbanken.se och www.lokus.se ?? Skulle jag kunna få en betald utb. av arb.förmedlingen? Tror jag sökt alla som finns ute! Hur ska dettta lösa sig om jag INTE få ett jobb? Men...det senaste kommer inte att få vara ett alternativ..!!!  jag MÅSTE fixa ett jobb! Nåt trevligt kanske man ska säga också...har ju kännt sparkar!!!! =) Helt J*vla underbar känsla....är ju en mini Sören/Therese där inne som sparkar...fatta!!! Nu ska jag lägga mig efter en lång dag...har nyss bakat en äppelpaj tills imorgon när Therese föräldrar kommer...Den blev grym!! :;-)

 

Godnatt vänner så hörs vi sen!

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0