Life!

Sitter här, väntar på hägge som ska komma om ett tag. Har varit en underbar dag idag, Mia, Carmen och Kristoffer kom hit idag på fika. Vi satt ute på altanen i finvädret och hade det så trevligt så. Therese åkte på jobbet sen och jag åkte och köpte aftonbladet och en pizza. Satte mig ute och öppnade en kall öl...gött gött gött!!

På jobbet går det skitbra! Började på medlyssning i Torsdags och igår så började jag ta samtal själv. Med min handledare sittandes utan medlyssning. Kändes skitbra, men det återstår GRYMT mycket innan man kan allt än, pust!! Nu ska jag öppna en öl till och sen är det hockey ikväll, Sverige-Ryssland.....tror det kommer sluta 4-2 till Ryssarna!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0