Typiskt!!

En GRYMT härlig nyhet är att jag har fått ett jobb...börjar på måndag =) Som säljare på Proffice, kommer bli skitkul...jag tror benhårt på detta. Men det återstår ju att se hur det funkar men jag håller tummarna i allafall!!

Sen är det ju såklart att jag åkte hem i helgen och drog på mig jordens förkylning...i denna skrivande stund nästan 40 graders feber och gissa vad...ska iväg och skriva papprena till det nya jobbet imorgon, kl. 11!! =(  Men jag får fan bita ihop, oavsett gradantal under huden! Fick feberhelvetet idag och enligt brorsan (som jag troligtvis blev smittad av) så låg han i hög feber i 4 dagar!!!!

Men nu ska jag lägga mig och kurrera kroppen så jag är pigg imorgon när jag ska träffa min nya chef! Blev ju grymt dålig tajming på den här förkylningen...men en sak är ju bra, att jag fick den nu och inte när jag börjat. Nu hinner jag kanske bli frisk! =)

Gonatt och håll nu tummarna för mig!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0