Nu har det hänt saker!

Ja, fick ju jobbet som säljare på Proffice. Åkte dit i måndags och det var ju rena rama katastrofen till jobb...haha..listan som vi rinde från var säkert från tidigt -90 tal, skojjar inte om jag rinde upp 20 stackare som efter lite säljsnacka kom fram till att dom lagt ner sitt företag för ca 15-20 år sedan! Sen var allt bara upp å ner...ingen organisation alls! När jag kom hem så var jag så jävla förbannad så ni anar inte...här har man gått och byggt upp en jättepossitiv bild av det hela...och vad blir det...total kaos!

Men igår så ringde dom från SAS och ville träffa mig på intervju där, samtidigt som dom idag ringer från MAX och erbjuder mig jobb där som resturangschefsassistent. Jag ringer genast upp min mamma och rådfråger och hon säger att jag ska ringa upp dom på sas och berätta hur läget ligger till. Vilket jag gör och hon på sas frågar om jag redan samma dag (idag) kan komma på intervju där. Efter intervjuven där så känns det jättebra och jag blir tvungen att välja....alltså idag måste jag ringa max och tala om hur jag ska göra...jag ska gå på min magkänsla och säga att jag kör på sas jobbet! Det känns så grymt bra och jag hoppas verkligen att jag gör rätt beslut.

Visst är det jobbigt att måste välja såhär...men ändå så grymt skönt att ha den valmöjligheten! Nu hoppas jag bara att jag gjort rätt beslut!

Uppföljning kommer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0