En veckas semester!

Ja, en veckas obetald semester har jag kostat på mig...tycker ni jag är Knäpp?? Nää...gissa hur otrligt jävla mkt jag behövde den just nu..får kommar bort från den här stan ett litet tag, ibland vill jag bara det och det ska bli SÅÅÅÅ skönt!! Ikväll blir det en stor jävla revanch på fjolårets fisketävling i Långvattnet då jag och Lillasyster Ronja fick en kanonplats (hoppas på samma iår, om vi är där i tid så kanske!) och jag låg skitbra till behövde några firrar till för att vinna när jag får på en stooorfisk..sen är garanterat på 2-2½kg och med den hade jag vunnit!! Men jag blev så osäker med håven så jag bad Ronja ta upp den åt mig...och gissa vad...vi båda klantade till det så vi tappade den! Med den hade jag säkert vunnit 5000:-!! Men som sagt...ikväll är vi mer sugna på revanch än någon annan vill jag lova!!!

Sen ska vi bara hem å vara....ska åka till ramsele, bilbingo i Rossön, mycket fiske hoppas jag, ska hyra stuga utanför Rossön en eller två nätter. Därefter allt roligt så blir det återresa hit igen, tillbaka till stan =(  ....Jo visst fan, glömde ju det som händer på Lördag hemma i Backe. Det är ju återvändardag med återvändarmatch igen mot Backes A-lag sen dans på kvällen...GRYMT sa gris´n! Men vet ju inte om jag kan vara med på matchen, en ordningsvakt på fjällsjömarknan för två helger sen kramade ju om mig bakifrån så han knäckte ett revben...!!!! Så jag har nog haft ont så det räcker å blir över...får se hur det går att springa, något jag inte gjort på två veckor nu, har ju knappt kunnat röra mig! Sen vill jag bara tacka alla som var med på våran klassträff på marknan!! TUSEN tack, mycket mycket trevlig kväll....hoppas på ny träff snart igen! 

Nä, nu ska jag packa klart, få upp tjejerna (Ronja&Sandra) som har sovit här inatt och ligger å slöar på soffan medans jag sliter arslet av mig här hehe...Ha en kanonvecka allesammans  för det ska då jag ha, OAVSETT VÄDER!! =)

 

Goder afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0