Triss!

Köpte två trisslotter igår, nit på den ena och 50:- vinst på den andra. Tog två nya och vann 75:- på den ena och 50:- på den andra, därefter tog jag 5 nya lotter och där var det 4 nit och en 50:- vinst =)  Så nu blir det 2 nya...fan kul med trisslotter, när man vinner då´ra!

Idag har varit en sån här seg dag också, har inte gjort många knop! Sjuk har jag också varit...ont i halsen och febrg men nu verkar det ha avtagit lite. Var skönt att få komma ut lite när jag åkte och kollade på korplaget som spelade match i Valla (vinst med 5-4) =)  Är sjukt jobbigt att stå på sidan av och bara titta...usch!

Undra vad man ska hitta på imorgon då, jo jag ska åka och inhandla lite saker...ska överaska Therese med en jättegrejj tills hon kommer hem. Hon har INGEN aning om detta...jag älskar att överaska henne med såna här saker! Fortsättning följer....;)

Joo...glömde nästan, jag har pratat med Älsklingen idag i telefon...vilken otroligt härlig känsla det var!! Men dyyrt...100spänn för 6min!! Men ett samtal till ska vi ha!

Nu vankas det Billys pan pizza med mycket ost och bea på, fan nyttig mat man äter ibland!

Hej svejs i lingonskogen!

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0