Skönt!

Nu kan jag pusta ut...dom har landat i Thailand. Jag har sovit kanske 3 timmar inatt, tog tom. en sömntablett
och tror ni den hjälpte...nix!! SÅ orolig har jag varit..!! Förstår inte hur min rädsla för flyg kan påverka mig som
den gör? Men nu är dom på marken och framme i Phuket. Fick nyss ett sms av Therese där hon säger att det
regnade...sicken osis då! Men lite regn kan dom nog leva med tror jag =)

Känner mig inte riktigt frisk heller, känns som att det är något som bryta ut när som helst vilket jag inte hoppas!!
Vill inte ligga sjuk nu! Innebandy i morgon kväll och jag håller tummarna på att min ljumske håller. Funderar lite på att skippa träningen och vila den tills seriefinalen mot IBFF på lördag! Det kommer bli en riktigt rolig match.
Det blev ju uddamålsvinst förra matchen här innan jul mot just IBFF så jag hoppas vi kan stå upp lika bra mot dom den här matchen också.

Nä, nu ska jag väl ta åå...ja, va fan ska jag göra?...haha, inte ett skit! Lägga mig i soffan å glo på den där förbaskade
dumburken kanske, eller man skulle kanske ta igen lite förlorad sömn? Fan...körigt nu! =)

Hoppas du har det bra i Thailand älskling!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0