Långa dagar nu!

Men Fy f*n vad segt dagarna går nu, låg och sov hela gårdagen typ...tycker synd om tyson. Fast han sover ju friskt också hehe...vad säger man "sådan husse, sådan hund" =) Nä, tyson får sin dagliga promenad. Men riktigt så aktiv som jag sa att jag skulle vara har det då inte blivit. tyvärr! Åkte ju och tränade igår, ljumsken höll men sträckte upp min sträckning i baksidan av låret igen Grrr...och blev förkyld på köpet också och det SUUUUGER!! Vi har ju match mot IBFF på lördag och jag MÅSTE vara frisk, så är det bara!!

Saknar Therese gör jag också, nåt så fruktansvärt! Man inser verligen hur mycket hon betyder för en nu när hon är så långt borta. Men får väl hoppas att tiden går lite fortare nu. Var och kikade på längdskidor idag. Funderar på att köpa ett par...kan ju vara kul att få komma ut lite och åka. Sen måste jag åka och fiska...blir nog Landösjön nån dag. Där finns det STOOORA rödingar =) Har varit där 3 ggr och inte fått ett napp!!! haha...men jag ger inte upp ;)

Men nu ska jag ta mig ett varmt bad, läsa fiskejournalen och bara slappa!

Kram och Godnatt!

Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0