Ja, nu åker hon snart!

Vem skulle vilja ligga på en härlig tropisk varm strand någonstans i
Thailand å njuta av bad och sol med en paraplydrink i handen under 2v...inte jag!! Nä, allvarligt talat så skulle
det ha varit VÄLDIGT trevligt att ha fått den möjligheten...i allafall fått frågan, vill du följa med? Men Tyson frågade
mig om jag hellre ville stanna hemma här i kylan och gå ut med han några gånger om dagen...klart husse vill det! =) Vi kommer säkert ha mycket roligare här hemma du å jag Tyson, ingen tvekan! Trist bara att Matte åker ifrån oss ett tag!

Nu kanske det låter som att jag är lite bitter å KLART SOM FAN att jag är det! haha...vem skulle inte va bitter en sån
här gång. Men men...bara å bita ihop och gilla läget. Jag har börjat gilla det där man säger med att man måste gilla läget när det är som det är. Kan man inte göra något åt saken så får man fan gilla läget, så enkelt är det!

I allaballafall så åker hon ju inte föränn på söndag. Igår var en riktig skitdag rent ut sagt, nu när man är arbetslös igen så går dagarna inte fort precis, vaknade runt 12 tiden och drack lite kaffe...satt vid datorn, kollade efter jobb, kikade på skidorna på tv och gick ut med Tyson. Så såg min dag ut...underhållande va? Idag ser den väl ungefär likadan ut fast jag ska in på Arbetsförmedlingen och säga: Hej, jag heter sören och vill anmäla mig arbetslös!! Fy fan...bråka med dom igen är inte kul...men det är bara å gilla läget! =)

Sen måste jag fixa arbetsgivarintyget till A-kassan. Gå ut med Tyson, dricka kaffe, sitta lite vid datan, kolla jobb...fan, är det här igår?? jag är förvirrad! haha...

Nää...nu är det Tysons tur att få lätta på trycket lite.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Jenny Viklund

Men Sören! Det är ju lite synd om dig faktiskt:-). Ingen solsemester och inget jobb :-(. Men du ska se att det ordnar sig i slutändan iallafall. Jag hade otur hela 2007 förutom dom 3 sista veckorna i december då jag både fick jobb och vann på bingolotto. Så tack vare bingolotto åker jag ju oxå till utlandet den 28:e januari:-). Det ordnar sig nog. Önska Therese nu en trevlig resa och säg att du kommer att längta efter henne medans hon är borta. Snart har du ett jobb ska du se. Kramkram

2008-01-03 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0