Innebandy Innebandy Innebandy Innebandy Innebandy....

Så många dagar innebandy kommer denna vecka att bjuda på...Match i Söndags, korpmatch mångad, träning tisdag, korpmatcher torsdag (två efter varann) och till sist match på söndag mot Brunflo B! Så ser denna vecka ut...inte konstigt man blir lite less på den här sporten ibland! Men va fan...ändå kan man inte säga nej...why??

Jobbsökandet går trögt...har lämnat in några ansökningar och ringt på några men inget napp än så länge! Skam den som ger sig!! Skulle vilja jobba i en sportbutik...det skulle vara drömmen, att få jobba med något som man har omkring sig för jämnan och man brinner för! Har ju aldrig riktigt gjort det så det är väl lite svårt att säga men jag TROR det är något som skulle passa mig!

Jo...jag, Therese och Tyson skulle åka och pimpla i tisdags. Tänkte dra med dom upp till Svartsjöarna, ligger uppe vid masten på annersia! Vi var dit en gång förra vintern men då fick vi inte något! Så när vi kommer upp dit och blir lite osäker på vilket håll vi ska åka så ser vi ett äldre par som går med sin hund där...så jag vevar ner och frågar om vägen, han vänligt pekar rakt fram och säger att det är skottat ända fram till stugan. Vi tackar för hjälpen och kör in på den här trånga men plogade skogsvägen. Och vi kör...och vi kör...och vi kör, säkert kört 1,5 mil!!

Nu har vi båda kommit överens att vi nog har kört lite för långt. Men vi fortsätter vidare tills 
vi möter en gammal dam på en spark!
Jag vevar ner och frågar "vart ligger svartsjöarna?" Jaa...säger damen....det är ditåt och pekar åt det håll vi kom från!! Men FAAN sa jag...frågar om det går att vända lite längre fram...ja, säger hon, om du fortsätter en liten bit till så kommer du fram till en bilverkstad, där kan ni vända! Vi tackar än en gång och åker vidare! Längre fram så kommer vi fram till verkstan, som hon sa! Men vid det här laget så hade det börjat snöa så in i H-vete så jag sa till Therese, Nu åker vi hem! När vi kör nerför backen så får vi se att vi har kört RUNT!!! haha...vi har kommit ut där vi åkte upp haha!! KUL fisketur!!!

Nu ska jag nog gå å lägga mig....blev lite halvtrött av att spela två korpmatcher efter varandra ikväll! Man är inte 18 längre har jag märkt!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0