Hon är hemma nu!

Jaa...ni läste rätt! Nu är Therese hemma...med många sömnlösa nätter och lite mat så lyckades jag överleva 2 hela veckor utan henne...måste nog säga att sista veckan har varit rätt så gemytlig ändå! Klart jag saknade henne...men ändå en känsla utav att få vara ensam och klara sig själv, vilket kanske kunde får vara lite nyttigt! För min egen skull, eller hennes *skratt* ...tvätta, dammsuga, skura, diska, vattna blommorna och sist men inte minst....göra klart min överaskning!

Förstår om ni vart otåliga...men så här ligger det till! Min överaskning till Therese var att jag har lagt nytt golv i hallen...någon vi har pratat om länge!! Jag fick ta hjälp utav några väldigt goda vänner för att lägga klart det...

Och kan lova...hon fick en chock när hon kom hem! =)  Tack Tobbe och Anders som hjälpte till! Men nu ska vi bara lägga resten av golvet också....vilket kommer bli betydligt enklare! Inga svåra vinklar och vrån!

Var på träning ikväll....kändes som jag hade blivit infekterad utav en kanelbulle...degig som fan!  Jag orkade INTE mycket!

God natt och sov så gott mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0