Helgen!

Ja, då var denna helg över!

Fredagen skulle bli så lugn så..men då ringer fredde när jag ligger i badet och har det så skönt så och säger: Kom hit nu å drick öl sen går vi ut! Neej...jag vill inte var min första tanke, men den där mannen vet hur man övertalar något. Så jag åkte dit där fredde och linda sitter och spelar maxi yatzy så det var bara å sätta igång..förlorade ju dock men roligt hade vi. Sen plockade fredde fram det här shock spelet där man ska undvika att få en stöt. Har ett sånt själv också men fan vilket cpspel! Jag å fredde gick ut och åkte väl hem hit runt 02 tiden.

Lördagen innehöll ju en del gosaker...Upp och spela seriefinal mot Serieledarna IBFF. Returmötet som dom hade gett sig fan på att dom skulle vinna! Vi fick ihop två kedjor och två man på bänken...å hörreni, VI VANN!! 1-6 Och på vilket sätt vi vinner...helt sjukt vad alla jobbade och slet för laget. Markus var dominant i målet, vi backar spelade tufft och säkert, forwardsarna och centern slet som djur och producerade mål! Jävlar vad jag gillar att spela i det här laget när vi har inställningen och det här GO´et

Kvällen bjöd på mycket skratt och många öl! Vi skulle på fest hos Daniella. Käkade taco´s, spelade spel och blev...ja, fulla! Vi spelade nåt drickspel med kort. Inte så jävla bra när förlorar och måste dricka 16 klunkar öl på raken! Men vi hade trevligt och sen åkte vi ner på Olearys. SJUKT mkt folk det var ute..!!

Men kul hade vi och det är ju det som är det viktigaste!

Idag Söndag så har jag mestadels sovit. Men så kommer Daniella på att vi kan gå på Bio, så jag, Daniella och hennes kompis Sandra såg Arn. Jävligt bra film måste jag säga!!

God natt och sov gott!

/Informatören Sören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0