Flygrädd!

Ja...Nu sitter hon där uppe igen, på planet på väg hem från Thailand och jag sitter här och är en aaaaning orolig! Imorgonbitti runt 05 tiden så ska hon vara på fast mark igen...får se hur det går att sova inatt!

Ja, hur har helgen varit då? Jo...fredags så var jag och Jens ut en sväng och tog några öl. Sen på lördag runt 15 tiden åkte jag till Jens för att se vårat kära Modo vinna över Södertälje!! Sen åkte vi till Niklas och Cicci på deras inflyttningsfest...mycket mycket trevligt! Några timmar senare stod man nere på Olearys och dansade som en kung =) vilket skulle visa sig på söndagen att det kanske inte var sån bra idé! Vi hade nämligen match hemma mot Ånge. Hade väl lite huvudvärk men den släpte i mitten av andra perioden. Någon inverkan på spelet hade nog inte föregående kväll...för det gick bra och vi vann med hör och häpna...22-2!!! Lyckades ju göra ETT mål i allfall haha...blev väl några assist också. Men roligt var det...det bästa var att en kompis var och tittade och hon satt bakom Ånges avbytarbänk. Där hon hörde deras "coatch" ifrågasätta och påpeka vårt DÅLIGA spel...varför vi inte kunde hitta possitioner och därav förstöra ånges fina spel! Mycket har man väl hört...men att få höra att vi är dåliga och inte har någon struktur i spelet när vi krossar ett lag med 22-2 då börjar man ju undra lite vad som rör sig uppe i planeten haha...jaja. Dom gjorde en bra match och stod upp i 60 min och det tyckte då jag var värt en eloge!

För andra söndagen i rad nu så var vi även igår på Bio...Daniella frågade om jag kunde haka på henne, danne och sandra och se National Treasure2. Åkte och hämtade jensa också. Men då sa ju herr smarta lilla Jakobsson att...Nä, jag vill hellre gå på Guldkompassen. Alla hakade på den idén fast än om något skeptisk Daniella ville hellre gå på Den andra. Men vi såg den och efteråt så hade jag nog kunnat låta dom andra fått strypa mig haha...fy fan vilken kass film!! Sören ska inte få bestämma bio mera!!! hehe

Nu ska jag fortsätta att städa, tvätta och diska! För imorgon kommer Therese hem!!! =)
Jag jagade upp Tyson idag med att säga...vart ä matte? Vart ä matte? Å jävlar vad ivrig han blev...så det är nog fler som längar!

Nä, ha nu en trevlig fortsatt måndagskväll!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0