Ensam!

Fan, nu har hon åkt! Sitter här nu och har den fruktansvärdaste jävla ångesten som man kan ha...är så orolig så jag tror jag dör..!! Inge kul alls....det är flygresan som Therese ska göra ner till Thailand nu inatt om ni undrar vad jag babblar om. Klart det kommer att gå bra säger alla, men försök få in det i min lilla skalle oxå!

Nä, nu är det två veckors hårt arbete som gäller, ska börja träna innebandy igen
och som jag har saknat den där förbaskade sporten...Jag vet inte vad det är 
men nånting är det med den där sporten som få mig att må VÄLDIGT VÄLDIGT bra!! Sen ska jag försöka få upp arslet och gå ner och börja 
lyfta skrot igen...i vårt fina lillagym som jag och en granne har ställt iordning. 
Tyson ska få extra mycket tid av husse nu i två veckor...
Det kommer han att gilla! 

Söka arbete måste jag också göra...haha..var dit i fredags för att anmäla mig arbetslös.
När men kommer in där nere så står det där en skylt som säger: Vänligen vänta här på er tur!
Okej...där stod jag och framme vid disken så står en thailänska och får hjälp av han som jobbar där.
Sen står jag där i flera minuter och jag orkar fan inte så där så länge så jag går och läser lite papper
på jobb som finns lite här å där. In kommer det fler personer och jag tänker, jag skiter i kön nu...för med hans arbetstempo hinner det ju bli sommar innan han är klar med henne. Iallafall så går jag omkrig och det skringer personal fram och tillbaka hit å dit. Men nu kommer det ett gäng ut från nåt rum...en kille där går fram till en såndär
nummerlapps skylt, trycker och därefter ropar han : "nummer 18?" alla tittar på varandra och ropar åter igen "nummer 18" då kan inte jag hålla tyst...men...hur ska vi veta vem som är nummer 18 när det inte finns några kölappar!!?? Då kommer han fram till mig och frågar...är du nummer 18? haha...hur är det fatt idag,så jag frågar han tillbaka. men hur ska jag kunna vet det när vi inte har några lappar....å han svarar. jamen då tar vi dig, har du stått här länge....typ 20 min!!

Så där fick jag sitta och gå igenom den här grymt tråkiga processen igen för tusonde gången, Usch!!
Men nu är jag bokad hos min handläggare som ska hjälpa mig att få ett jobb..Yea right!!

Nää...nu ska jag fasen gå å lägga mig orkar inte med det här...känns så fruktansvärt jobbigt och jag vill bara fly bort från dessa tankar om flygningen...

Husse & Tyson saknar dig!!!


Jag & Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0