Jobb jobb jobb jobb......

Någon som kan ge mig ett arbete??? Fy fan...har skickat in...ja, säkert 6 ansökningar senaste veckorna. Det är grymt jobbigt också. Har tom. sökt jobb som att sitta i telefon, något jag själv LOVAT mig att inte utsätta mig för igen, inte efter tiden hos Tradimus...FY FAN!! Men nu måste jag...känns som jag kommit till ett stadie där jag tom. skulle kunna tänka mig att flytta till annan ort och då menar jag inte vilken ort som helst!! Vi har suttit och funderat lite på Ö-vik. En lagomt stor stad, som östersund fast med MYCKET MYCKET roligare och bättre innebandykultur än den här surstan! Sen den största dragkraften att välja Ö-vik är ju självklart mitt kära Modo Hockey!! Tänk att få kunna gå å se varenda hemma match i Swedbank Arena =))

Men att bara flytta är inte så bara å bara...Therese har ju ett fast jobb som hon trivs med, något man måste fundera mer än en gång om det är värt mödan att bara sluta! Sen boende och jobb och alla vänner man måste lämna...hmm...ja, kan bli en utmaning. Men tro nu inte att vi har bestämt oss. Detta är bara små funderingar som vi har och absolut inget bestämt, Långt ifrån! Men man kan väl alltid drömma =)

Varje gång jag åker hem till Backe & Ramsele känns det så jävla jobbigt att måsta åka tillbaka till det här skithålet...Ja, jag vet...nu pratar jag illa om Östersund, men va fan alla får vi väl ha åsikter! Är bara så less på den här stan. Vad finns det här som är sååå....speciellt?? Fjällnära? ja visst...om man tycker fjällen är jättebra och man är där ofta så..men näe..inte jag! Mera då? Storsjöyran? Ja visst...Stråket är underbart, men varar i två veckor, sen då? Vad har vi mera...hmm...jooo....jämtland basket!! haha...ja, jag säger inte så mkt mera än så! Sen innebandyn är jag tyst om, den talar för sig själv!!

Nää...tänk att få ha möjligheten att när man vill kunna gå å se på Elitseriehockey med Modo...det vore nåt d =)

Fasen vad jag hävde ur mig mycket skit ikväll....men skönt som fan! =)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenny Viklund

Hej Sören! Dom söker personal på barnens hus. Ser gärna manliga sökande stod det. Det kan ju vara ett jobb för dig. Du passar i butik tycker jag. Kram

2008-02-29 @ 10:07:44
Postat av: ------------------

ni flyttar INTE!

2008-03-02 @ 22:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0