Fläskläpp!

Ja jävlar vilken kanonsmäll man åkte på igår! Vi stod i kön på väg in i festivaltältet på stortorget...när det plötsligt kommer en tjej springandes mot mig å drämmer till en rak höger rätt i ansiktet på mig...jävlar vilken höger!! haha...å jag börjar blöda som faan!! Alltså...vad har folk som inte har någon som helst kontroll över sig själv ute  bland normalt folk å göra?? Dom som dricker sprit eller tar annat för att bli påverkad och sen går ut för att slåss borde fan låsas in! Therese blev så arg så hon grät...kunde misstolkas men hon var riktigt arg, inte ledsen! Sen så måste jag säga att jag höll mig grymt lugnt...kan ha med att göra att det var en tjej som slog mig...hade det vart en kille hade jag nog inte kunnat hålla mig så lugn. Men men....idioter idioter idioter....finns för många såna, tyvärr!!

Nu ska vi upp på stadion å kika på skidskytten. Förhoppningsvis kanske man träffar morsan å Lars som har åkt från Backe. Men först ska jag ut med tyson å köpa lite bajspåsar! =)

Hejja sverige!

Kommentarer
Postat av: storebror

tjejdäng, hehe

2008-02-18 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0