Father of a son!

Jaa...vet som inte riktigt hur jag ska säga men jaa...JAG HAR BLIVIT PAPPA!!! Till den underbaraste killen i världen..!!! Välkommen ut vår lille efterlängtade Edwin! Sitter här hemma nu medans Therese ligger på BB och ammar vår lille. Är hemma och har städat, varit ute med tyson (som nog känner sig väldigt ensam hemma just nu) och packat ner lite saker för dom två på BB.

Inatt har varit en helt underbar natt. Började igår runt 20 tiden då therese började känna värkar. Vi började klocka tiden mellan värkarna och fasen, var ju bara par minuter mellan, ringde in och dom ville vi skulle komma in. Åkte in runt 21.30 sen var det bara att köra på. Hon var öppen 8cm redan då!! Sen nästkommande timmar var sjukt underbara, kanske inte för therese då, men ja...vad ska man säga, saknar nästan ord! 

Så Kl. 00.26 kommer en liten kille ut, söt som ingen annan! En liten Edwin som vägde 3390g och var 50cm lång. Han mår jättebra och det gör therese också. Jag har inte sovit något förutom en timme nu när jag åkte hem. Ska ta en dusch nu och sen åka in igen, vill ju snutta med lillkillen min! Är sjukt trött just nu och dessutom en förkylning som håller på att bryta ut...men det SKITER JAG I!! =) 

Det kommer komma massor med kort inom snar framtid. Ville bara skriva av mig lite nu när jag ändå satt här vid datan.

Hälsningar Sören, en Stolt och nybliven pappa!!


Kommentarer
Postat av: Jenny Viklund

Grattis Sören! Det bästa som finns och framför allt största som händer en är barna. Njut nu och mys mycket tillsammans! Kram

2009-01-01 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0