Sommar!

Ja, min sommar den har verkligen åkt berg´å dalbana! Tog en semestervecka ledigt och tänkte åka hem och bara vara...gick väl sådär, för man fick ju sånt förbannade SKITVÄDER!! Började med Torsdag där jag och syster Ronja tänkte ta revance på förra årets fisketävling i Långvattne! Men icke!!! Inte ett napp för varken mig, Ronja eller mina bröder Billy å Jerry! Helt sjukt dött i den där pölen! Det var strax över 100 anmälda där vi fajtades om vem som kunde ta upp flest kg fisk. Tror 17st fick fisk mot ifjol....där 40 fick fisk på 80 tävlanden!

Sen var en hel vecka hemma i Ramsele/Backe och Rossön med fiske, ta det lugnt och en hel del surrande med folk blivit en enda lång väntan på att få åka tillbaka till Ö-sund där "stråket" väntade! Hade sovit sjuuukt dåligt hela veckan och var i närmaste lag lamslagen när vi åkte tillbaka till stan. Men väl framme så blev det ju stråket på fredan! Fuller, fullare å fullast gick vi ut, hade grymt kul å sov lika lite under helgen som jag gjort under veckan! Började bra på Måndag, sjukskriven och så det förblev under hela veckan, jag kunde inte få mig någon sömn på ett par dygt och det var inte roligt!!! Hmm...har sökte en hel del jobb också under veckan! Ser ju dystert ut att få fortsatt på SAS :(((

Men den som ger sig.....jag ska fan ha ett jobb, för nu måste jag!! Har ju fler att tänka på nu! Magen den bara växer "inte bara min då ;)...) och på måndag ska vi på ultraljud!!! Snacka om att det kommer skruva till i huvudet på en annan då! Har så mkt tankar och funderingar! Men jag står fast vid vad jag tror...det är två där inne! ;) Men det får vi se... =)

Till helgen så kanske det blir Yran! Funderar på att lösa in mig på Lördag (Om jag orkar) så vi får se!

 

Fan, måste lägga ut lite kort sen! Mången kort har knäppts....KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0