Vinterbad!

Men för fan...har ni inte gjort det innan så tycker jag absolut att ni ska göra det nästa vinter...boka vinterbadet nere i Badhusparken!!!! Vi kom dit kl 19 efter några stänkare hos niklas å cicci...där väntade en badrock, ett par tofflor, ett stort fat med frukt och godis och utomhus två förbannat varma å härliga utomhusbad! En trappa ner mot isen så låg isvaken =) Tror jag var ner å doppade mig där kanske 4 ggr...brrr....kållt åt bålla!!

Väl där så råkade väl herr Jakobsson trycka i sig EN eller två öl för mycket...kl 22 rullade man hemmåt...å tur var väl det måste jag säga!!

Ikväll har vi spelat match mot Brunflos P16...skitkul att få matcha igen. Tror vi vann med 10-5 eller nåt sånt. En skum sak som hände var att jag var tvungen att spy, mitt under matchen...har jag aldrig gjort förut...men jag tror var pga. att jag inte ätit något på hela dagen. Tidigare mellan 12-17 hade vi lite info. nere på mitt nya jobb, träffade facket, skyddsombudet mm. Och imorgon jobbar jag mitt första arb.pass...kommer bli intressant =)
God Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0