Nu har jag två jobb!

Två jobb helt plötsligt! Börjar utb. på SAS den 21:a (längar som fan) och igår skickade jag in en ansökan på ett extraknäck på "118 100 svar på allt" där jag ska sitta och besvara frågor som kommer in via sms. Frågorna kan handla om exakt vad som helst, skickar därefter ett svar till kunden via datorn. Så jag fick komma på intervju idag kl. 12.15 och fick förfrågan om jag ville börja utb. redan ikväll mellan 17-00...så lite trött i skallen är jag just nu efter många timmars letande efter olika svar på frågorna vi fick för att klara slutprovet. Imorgonkväll fortsätter utb. 17-00 igen. sen ska jag förhoppningsvis ha fått en anställning. Kommer arb. ca 10 timmar/veckan på sidan av SAS-jobbet var då mina planer =)

Nu måste jag gå å sova så jag är pigg imorrn.
See you later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0