Fick jobbet!!

Igår ringde dom från SAS och ville meddela mig om att jag fått jobbet jag sökte =) Gissa hur jävla glad jag blev...jag börjar den 21:a april så nu har jag några veckors ledighet och det ska bli så grymt skönt. Dom här veckorna kommer jag att njuta av mestadels ute på en is med tyson och pimpelspöet =)

Annars så var helgen rätt så lugn, vi gick ut och käkade med markus och elenore, hägge hakade också på. Vi tänkte gå på den nya krogen, Harry´s...vilket jag INTE kommer att göra igen, inte för att äta i allafall. För det första fick vi vänta i nästan TVÅ timmar på maten...och för det andra så var jag långt ifrån nöjd med den. Så Harry´s mat och servering får sämsta tänkbara betyg från mig...och det står jag för!! Annars var det grymt fräscht och fint där...gå dit för att ta nån öl kan jag lätt göra, men maten rör jag ej!

Idag ska jag åka och spela innebandy kl 11:30 kanske...beror på om jag orkar, har ju träning kl 21 också. Sen ska jag åka ut på sjön med tyson i detta underbara vårväder och försöka få upp nån fisk.

Just ja, måste ju hälsa grattis till jens som fyller 30 år idag...en dag som han firar i Las Vegas!
Grattis Jensa!!

Ha´re gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0