Extraknäcket fixat!

Ja, nu är extraknäcket fixat och klart! Det har varit två tuffa kvällar med mycket information, slutprov men ändå två grymt roliga kvällar! Igår skulle vi hålla på till 00 men klockan var runt 02 när jag kom hem till en smått orolig Therese. Vi får inte ha våra mobiler på där så det är som småsvårt att bli nådd. Jag klarade slutprovet och fick min anställning...så nu är det bara kursen på SAS kvar =) Det värsta med dessa jobb är alla namn som man ska lära sig...är så fruktansvärt dålig på att lära mig namn så jag nästan skäms hehe...sant! I Onsdagskväll när vi började kursen så satt vi runt ett bord och skulle presentera oss för varandra. När vi gått bordet runt så den enda jag kom ihåg namnet på var mig själv...fattari inte!! Nää...namnlappar...stora jävla namnlappar på bröst å rygg...så tycker jag man ska ha! =)

Ikväll ska vi gå på bio, det blir Varg med stormare...tror den är grym! Sen imorrn så ska ett gäng på ca 15 pers ner till badhusparken och bada badtunnorna, isvak och basta...dricka öl och må så gott man bara kan! Får väl se hur länge man klarar sig nere i isvaken...

Det var väl vad som händer och hänt just nu. Nu blir det kaffe...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0