Bydalen

Jag, Jens och Therese åkte till Bydalen i Lördags. Jag hade fått låna brorsans skidor...tack som fan för det bror!! Det var bara jag och Jens som åkte, Therese ville inte så hon satt med tyson å solade. Kan bara sammanfatta den dagen på ett sätt....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha...sjuuuukt vilket väder. Själv har man ju inte åkt skidor på ja...hundra år. Men när man kom upp på toppen och såg utsikten så insåg man varför i h-vete har man inte åkt oftare för, man har bott 7 mil ifrån men ändå har man inte årkat släpa arslet dit...är ju så man skäms!! Haha...första liftåkningen var gaaaanska så jobbig...jag stod och spännde mina lårmuskler så när jag väl kom upp så kunde jag ju knappt stå. Sen såg jag hur Jens stod och hängde på sina stavar...AHAAA....=)

Idag har jag börjat mitt nya jobb på SAS. Kommer bli grymt bra det här....Sen en annan grym sak är ju att detta kanske skulle kunna bli min väg ut från flygrädsla...vi får se!

Här är några härliga bilder från Bydalen i lördags. Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0