Tyson -Min underbara hund!

Ja, ska försöka så gott jag kan att beskriva hur det blev så att den här otroligt charmiga individ till hund blev vår. Han ser inte mycket ut för världen men oj vad söt han är (fulsöt).

Jag fick syn på honom i en annons på Blocket för 5 år sedan när jag satt på jobbet. Ringde dit och frågade lite om valparna sen bar det iväg ner till Mora!! Dom bodde i Malung så vi bestämde oss för att mötas i Mora, i allafall så när vi kom ner dit vi skulle träffas så stod där på parkeringen en gammal rostig 240...i den halvlåg två personer, killen med en ölburk i handen och tjejen med en cigarett i käften + den här oskyldiga lilla krabaten på sitt bröst under jackan och skakade...trodde jag skulle dö!

Jag öppnade dörren och tog genast hand om honom. Efter att jag betalat så åkte vi och vände på parkeringen..haha...då står fanskapet till karl och pissar på bakhjulet på Volvon, skumma människor det finns!

Nu körde min kompis och jag satt där med en mager, skakande liten hund som såg ut som...ja, inte en hund i allafall! Jag tittade på kompisen och vi småskrattade lite men som jag sa...Jag har ju räddat ett hundliv i allafall.
När jag kom hem så stod Therese förväntansfull och väntade i garaget och gud så glad hon blev när han kom skuttandes =)

Ja..det var historien om hur vi skaffade vår Tyson!


Kommentarer
Postat av: mia

åhh stackarn...han hade verkligen tur som hamnade hos er...sötis..ja du det finns diverse folk i den här jävla världen och många ska varken ha djur eller barn...

Grått nytt hår!

2008-01-02 @ 20:29:54
URL: http://mammamia79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0